12 Nisan 2016 Salı

Doğal yağlarla kirpik gürleştirmek ve uzatmak mümkün


Derin bakışların bir sırrıda Cinderalla gibi uzun kirpiklerden geçiyor.
Son yıllarda büyülü bakışları yakalamak için göz makyajının tamamlayıcısı takma kirpikler kullanılsa da bana göre yapaylıkdan uzaklaşılamıyor.
Kendi kirpiklerimde bu etkiyi yakalayabilmek için evde doğal uyguladığım bir yöntemden bahsetmek istiyorum bugün sizlere.
Hem ucuz hemde etkili bu yöntem de, başarılı sonuç alabilmek için istikrarlı bir uygulama düzeni gerektiriyor.


Hemen hemen her kozmetik mağaza standlarında,aktarlarda  rahatlıkla bulabileceğiniz Hint yağı doğal uzun kirpiklere sahip olabilmeniz için tek gereken malzeme.
Her gece yatmadan önce temizlenmiş kirpiklerinize ve hatta kaşlarınıza süreceğiniz hint yağı,hem nemlendirirken aynı zamanda kirpik köklerini besleyerek daha kalın daha gürleşmesini sağlıyor.
Eski kullanmadığınız bir rimel fırçasını hint yağına batırarak rimel sürer gibi kirpiklerinize uygulayabilirsiniz.
Pamuk çubuğuda bu işlemi rahatlıkla yapabilirsiniz fakat yağla açılan pamuklar kirpiklere birazda olsa yapışabildiği için ben çok rahat süremedim.
Hint yağını 2 hafta düzenli hergece uyguladığınızda aradaki farkı görünce eminim çok şaşıracaksınız.
Üstelik hergün uygulayacağınız bu yöntemin belirli bir süreside yok.Istediğiniz uzunluga kirpikleriniz ulaşınca ,kirpik bakımınızı devam ettirebilmek için haftada 3 yada 2 güne indirgeyebilirsiniz.

10 yorum:

  1. Merhaba; Bende deneyeceğim.. Takibe aldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz,düzenli kullanımda faydasını göreceğinize eminim.Sevgiler

      Sil
  2. Merhaba canım farklı bilgilerin için teşekkürler bende yağ kullanırım genelde bunu da deneyeceğim :) ayrıca takipteyim bende bloğuma beklerim

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim doğal yollardan sorunlarımıza çözüm arama taraftarıyım herzaman.Takipdeyim bende.Sevgiler

      Sil
  3. ahh nasıl hasretim böyle kirpiklere eskiden upuzundular benimde :(
    hint yağı aklımda kalsın
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz aynı tutkudayız sanırım:)
      Umarım en kısa zamanda deneyimlersiniz.Sevgiler

      Sil
  4. Aslında bu yağların sabırla kullanıldığında işe yaradığını birçok kişiden duydum.
    Ah o sabrın birazı olsa bu iş için...

    YanıtlaSil
  5. Merhaba tatlï blogunu yeni kesfettim takipteyim. Banada beklerim 😘💜. Aktara gittigimde hint yagi alacagim artik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel sözlerin için teşekkür ederim.Hemen ziyarete geliyorum

      Sil