25 Kasım 2016 Cuma

Ojenizi çabuk kurutmak için buzlu su kompresi



Günlük hayatımızda ellerimize gösterdiğimiz özen ,bakımlı tırnaklar hepimizin vazgeçilmezi oldu.
Rengarenk ojelerle ışıldayan tırnaklar,özenli sürülmüş ojelerden geçiyor elbette.
Oldukça zaman alan bu işlemlere birde son yılların nail art çılgınlığı katılınca başlı başına bir vakit demek oluyor.
Hızlı oje kuruması için çıkan spreyler yada oje kıvamındaki kurutucular kurtarıcımız gibi oldu adeta.
Diyelimki oje kurutmaya yönelik bu yardımcı ürünler bitti acil oje kurutma yöntemleri için çareler devreye giriyor.
Saç kurutma makinasıyla kurutma çabası buzdolabında elleri bir süre bekletme vs.
Denenen daha bir çok yöntem vardır elbette.
Bugün sizlere önereceğim buzlu suyla oje kurutma,hem ojenizin renginin matlaşmasına yol açmayacak hemde 1 dakika gibi kısa sürede tamamen kurumuş oje ile çabucak bu işlemi tamamlamış olacaksınız.



Ellerinizin rahat sığa bileceği bir kabun içersine tırnaklarınızın  kabın yüzeyine deymecek kadar miktarına su doldurduktan sonra,buz ekleyiniz.


Ojenizi sürdüğünüz her kat da bu buzlu su içersind tırnaklarınızı bir süre bekleterek katların hızlı kurumasını sağlayabilirsiniz.İsterseniz tüm katlardan sonra bu işlemi tek seferde de bu işlemi uygulayabilirsiniz.

1 dakika gibi çok kısa sürede ojenizin orjinal parlaklığını bozmadan kuruduğunu göreceksiniz.
Güzellik adına küçük önerilerim devam edecek.





3 yorum:

  1. Ben de buzlu su hazırlamaya üşenip ellerimi soğuk suyun altına sokardım :) Bu yöntem gerçekten işe yarıyor, ojeleri hızlı kurutuyor ancak, benim gibi soğuğa toleranssız ve hemen egzama olabilen ciltler için pek elverişli değil... Her seferinde cildim komaya girdiğinden ben yapamıyorum ne yazık ki... Halbuki hem etkili hem ekonomik bir yöntem... Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. çok mantıklıymışş :) takipteyim bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. Oldukça pratik bir yöntem hemen deneyeceğim :)

    YanıtlaSil