11 Şubat 2015 Çarşamba

Yüzünüzdeki geniş gözeneklere maden suyu sipreyi

Yüzünüzü mikroplardan arındırıp dezenfekte eden aynı zamandada cildin minaral ihtiyacını karşılayan geniş gözenekleri sıklaştıran harika bir tarifim var sizlere.

Bir şişe maden suyuna yarım limon suyu ekleyin ve buz kalıbına boşaltıp dondurun.Bu buzları her gün sabah akşam yüzünüzde dolaştırın.
Eğer buz sizi kış aylarında rahatsız ediyorsa aynı karışımı temiz bir şiprey şişesine doldurup sabah akşam temizlenmiş bir cilde gözleri kapatıp sıkın.

3 yorum:

  1. Merhaba bloğun hayırlı olsun sanırım ilk takipçin oldum :) Blog keşif etkinliğinde gördüm bloğunu. Benim bloğuma da beklerim pembemakyajcantam.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Evet ilk takipcimsin,ayağın uğurlu gelir inşallah:)
    Ziyaretinize geldim takibe aldım sizi

    YanıtlaSil
  3. Maden suyunu yüzüme sıktıgim cok oldu ama limonla denememistim.blogunu sevdim takibe aliyorum bende bloguma beklerim

    YanıtlaSil